15 Ekim 2011 Cumartesi

O Artık Gecekondu Sahibi Bir Uzaylı :D






Uzun süredir Dünya yörüngesinde bulunan Mırr uzay istasyonundaki Rus bilim adamı ve astronot Yuri Severin Michaelovich, yıllar sonra görev süresinin bittiğini öğrenince hayal kırıklığı yaşadı.
Gecekondu Modülünden Ayrılmak İstemedi
Bir ay önce görev süresinin bittiğini öğrenen Severin, Mırr uzay istasyonundan ayrılmak istemedi. İstasyonun kullanılmayan bir kısmında kendine gecekondu bir modül tasarlayan ve yaklaşık 3 aydır burada yaşayan astronotun sağlık durumunun iyi olduğu ve artık Dünyaya dönmek istemediği öğrenildi.
Benim Vatanım Uzay
Yıllar önce ailesini talihsizliklerle kaybeden Severin: “Dünyada hiçbir şeyim yok ve orası artık benim için uygun bir yer değil. Buradan Dünyaya baktığımda sadece birbirine düşman halklar ve yitip giden bir gezegen görüyorum. Bizler ve gezegenimiz bu evrende birer hiçiz. Nokta kadar noktayız ama bencilliğimizin kurbanı oluyoruz. Artık ömrümü burada huzur içinde tamamlamak istiyorum. Uzay benim vatanım” diye konuştu.

Şansım Dönecek
Ailesini çeşitli şanssızlıklarla kaybeden Severin, şansının burada Dünya yörüngesinde dönen Mırr’la birlikte döneceğini düşündüğünü şu sözleriyle belirtti :Dünyada hiçbir zaman şansım dönmedi. Hep kısa çubuğu çektim. Evlenince çubuk karıma da kısa geldi. 23 yaşındaki çocuğum alkol aldıktan sonra uçurumun kenarında ihtiyaç giderirken dengesini kaybederek öldü. Karımı ise hiç bulamadım.”
Tini İncelmiş
Psikiyatrlar, Severin’nin uzun süreli manik uzay anksiyetisine yakalanmış olabileceğini, dünya yörüngesinde bu tarz radyasyonik virüslerin olabileceğini belirtirken, astronotun sağlık durumunun iyi ancak tinsel durumunun inceldiğini belirttiler.
hatta bakınız ne kadar da hiçmişiz:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder